Manai tautai

Es dzīvoju, un Jums būs dzīvot!

Vērtības, ko propogandē Latvijas lielie mediji.

 Liberālā politika- domu lidojums, kas nojauc jebkādas robežas; visas agrākās cilvēces un vēstures gaitā iegūtās cilvēciskās, tikumiskās un morālās vērtības ir atpalicība- tā ir pozīcija, kā sevi prezentē iedomīgie, kā tautā viņus apzīmē, liberasti. Viņi roku rokā ar pārākumtiesību aizstāvjiem norok visu, kas saucas likums, robeža, godīgi principi un patiesība. Viņiem viss ir relatīvs un stiepjams, gluži kā viņu pēcpuse, "toleranti" iestājoties par modernā laikmeta "varavīksnēnu" sektu, to saucot par pārāko sabiedrību un viņus padarot par normu un pozitīvo paraugu demokrātiskajam vairākumam. Rezultātā mazākuma politika dominē pār vairākumu un te visa demokrātija tiek nolīdzināta līdz ar zemi- tas jau sen notiek arī Latvijā! Skumjākais ir tas, ka mediji, kuri sevi pozicionē ka neatkarīgos, ir vairāk atkarīgi nekā brīvi strādāt sabiedrības interesēs. Nav tā, ka viņi nestrādātu sabiedrības labā, bet ir tā, ka visai tautai nozīmīgos jautājumos mediji visbiežāk nostājas naudas un varas resursiem bagāto šauru biznesa un politikas interešu grupējumu pusē.Viņi to nenoliedz- visskaļāk par to runā viņu darbi un raksti savās publikācijās. 

Lasīt tālāk ...

Par to, kā tiek veidota un degradēta sabiedriskā doma.

Par to, kā tiek veidota un degradēta sabiedriskā domaInternetā un mediju ziņu vietnēs ne tikai uzzinām jaunumus, bet tur tiek mākslīgi veidoti sabiedrības viedokļi jebkādos jautājumos. Lai iesmērētu sabiedrībai kaut ko, pat nejēdzīgu un, lai cilvēki, kas lasa ziņas un komentārus tiktu sagatavoti cilvēciskās vērtības graujošas informācijas zombējumam, palīdzīgu roku infokarā un sabiedrības morālo un tikumisko vērtību iznīcināšanā un izsmiešanā sniedz arī Latvijas populāro mediju korupcijai atvērtie žurnālisti, kuri lielākas peļņas un savas karjeras vārdā ir gatavi pakalpot nelietību propogandai, zem kuras apakšā ir milzīgi naudas un politiskās varas resursi. No vienas puses viņi savu darbu dara, lai veicinātu komentāru plūsmu un radītu sabiedrisko viedokļu konfliktsituāciju, no otras puses atklāj savu morālo stāju vai drīzāk savu pērkamo, glumjo un alkatīgo dabu. 

Lūk, pāris piemēri, kuros var redzēt tīšu kaitniecisku darbību  un dubultmorāles liekulīgas spekulācijas ar sabiedrības viedokļiem:

Lasīt tālāk ...

Personalizēts saturs internetā. Kas tas par zvēru?

Personalizēts saturs internetā. Kas tas par zvēru? Personalizēts saturs savā būtībā ir moderno tehnoloģiju radīts botu sistēmu atbalstīts resurss, kura pamatuzdevums ir pētīt, analizēt, pielāgoties mājas lapu lietotāju darbībām, manipulēt  ar klienta interesēm, pat radīt atkarību, aizrautību un noturēt saasinātu uzmanību,nolūkā radīt atgriezenisko saiti uz mājas lapu piedāvāto resursu, objektu, vai jebkādu procesu pasūtījuma nodrošinātāja interesēs...

Lasīt tālāk ...

NEĻAUSIMIES MANIPULĀCIJĀM!

002Domāju, nav daudz tādu cilvēku, kas nebūtu saskārušies ar zemāk aprakstīto pieredzi interneta vidē, uz ielas, vai arī kur citur. Šoreiz tikai mazliet ielūkosimies aptauju un sabiedrisko viedokļu "pētniecībā".. Sakiet, cik objektīvi ir uzticēties socioloģisko "pētījumu" aģentūrām?

Lasīt tālāk ...